Blogger Layouts

Like It?

Followers

ようこそ! ^O^

Tuesday 27 December 2011

Karipap Inti Bihun Goreng?

Assalamualaikum semua (>∇<)/

Aku baru je selesai buat X-Ray pukul 9 pagi tadi. Sekarang tunggu keputusan dari doktor.
Kalo doktor kata takde ape-ape dikesan, so boleh la aku balik \(^o^)/
Kalo tak..nampaknye kene stay hospital lagi la sampai rawatan susulan dibuat (ToT)

Anyway, lepas je X-Ray..aku dah boleh makan ape-ape je yang aku suka..
but..dengan keadaan aku camni..nak beli makanan ape je.. (´Д`)
Tapi nasib baik mama angkat aku datang hospital belikan makanan sikit utk aku..

ALHAMDULILLAH..kalo tak..makan bubur kosong jela aku arini.. (ToT)

And.. tiba-tiba tadi.. ada something yang menarik minat aku! 

Tengah selak-selak plastik yg berisi makanan..aku try la karipap...aku makan..then tetibe aku tgk intinye lain!  (゜_゜)

KARIPAP INTI BIHUN GORENG! LOL..
WHAT KIND OF SORCERY IS THIS?!

KARIPAP O KARIPAP!

Rasa punye rasa...sedap gak karipap nie..hehehe..kreatif la diorang ni..
Selalu kita nampak karipap inti daging, sardin, kentang..
Ni plak...BIHUN GORENGGG~

hahaha..jakun gila aku tengok karipap nie 
SEDAPNYE~ (~∇~)

Ok la..hehe..doktor da datang..nak wt check-up..bye2!

ASSALAMUALAIKUM! (^o^)/

No comments:

Post a Comment