Blogger Layouts

Like It?

Followers

ようこそ! ^O^

Tuesday 27 December 2011

Alone In The Darkness ♪

27th December 2011 . 12.43 am

4 hari lagi untuk tahun baru :)

Tak sabar nak tunggu 2012 tiba.

Hmm..
Kol 8 pagi nanti nak buat X-Ray buah pinggang..harap takde pape la yang berlaku..

Sekarang dah 12.49 am. *homaigod lamanye aku menaip*
Tengah dengar lagu Esperanza - Kana Nishino sambil online..
N stil tak dapat lelap..coz perot aku meragam angkara pil lawas! arghh! *proott preettt*
Ulang2 g bilik air..

N aku amek kesempatan masa balik dari bilik air..tetiba tengok satu scenery yang amat unik

Ni dia:

Spooky kan?
(freshly captured around 12 am)

Unik kan? so aku tangkap gambar ni..yela 1st time masuk hospital weaaa..haha *jakun* \(^o^)/

8am lak X-Ray akan dijalankan..harap-harap takde ape-ape la yang berlaku..
aminn..doakan aku ya.. (^ー^)v

ITU SAJE. ASSALAMUALAIKUM  (^o^)/

No comments:

Post a Comment